Vrnitev blaga

   V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v petnajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog. 
Artikli, kupljeni na daljavo, namreč niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. 
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ne montirajte oz. vgrajujte pohištva oz. drugih kupljenih izdelkov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam 1) O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na e-mail info@bls-house.si. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 
2) Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in da odgovor o vračilu blaga. 
3) Po pridobitve odgovora s strani Prodajalca, kupec mora vtnite blago b roku 15 dni. Če kupec od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Blago mora biti vrnjeno skupaj z originalno embalažo. Kupec nosi strošek v zvezi z odstopom od pogodbe- strošek vračila blaga 
4) Ponudnik vrne kupcu vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 15 dni po vrnitvi blaga. 
Izdelkov na katerih so vidne sledi montaže(uporabljena vodila, vgradne praske, nameščeni ročaji, vrtanje ipd.) ni mogoče vrniti saj se videne sledi montaže štejejo kot poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji in stem se smatra pohištvo kot že uporabljano. 
Ta priporočila ne veljajo, če je blago ob nakupu uničeno, poškodovano, v okvari, ne deluje ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec je ob prevzemu blaga, osebnem ali ob dostavi, dolžan pregledati skladnost blaga z naročilom. 
V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. 
Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca. 
Povezave do nezadostne razsvetljave, naglice , nepazljivost in drugih razlogov , ki preprečeno kupec skrbno preuči izdelek za sprejem , niso razlog za vrnitev blaga in zahtevkov za poškodovano blago po podpisu listine o prevzemu blaga. 
Opomba: Izdelku po naročilu, ki je narejeno posebej po vaših osebnih željah in je primerne kvalitete se ne morete odreči. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ta spletna stran uporablja piškotke. Se strinjate z uporabo piškotkov? V redu Več o piškotkih.