Jamstvo in garancija
Garancijski roki določeni s strani proizvojalca, oziroma dobavitelja začnejo veljati od trenutka predaje blaga kupcu. Proizvojalec mora v skladu s zakonom zagotoviti kupcu brezhibno delovanje v času garanciji.
Garancija za pohištvu je 12 mesecev, razen če ni drugače navedeno v garancijskem listu, ki je prišel s pohištvom.
Garancija velja skladno z vsemi pravili, določenimi v garancijskem listu.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Garancija se lahko uveljavlja samo za tiste dele pohištva ki imajo tovarniško napako.
Poškodbe nastale v casu uporabe niso predmet garancije.
Prosimo, upoštevajte, da se zaradi omejitev v fotografiji in razlike v nastavitvah zaslona, barve, prikazane na fotografijah morda ne odražajo v celoti z dejanskim stanjem. Te slike so samo za referenco in ne more služiti kot standardni barvi izdelka.
V izdelkih se uporabljajo naravni materiali in imitacija lesa, tako da so lahko na enem kosu pohištva različni toni in teksture. Možne razlike v tonu in strukturi (letnice, grče) pohištva, tudi na sprednjem delu. Morebitne neskladnosti vzorcev na usnju, kakor tudi debelina usnja ne pomeni pomanjkljivosti ali napake in se ne štejejo v garancijo.
Usnjeni izdelki imajo lahko kot posledico procesa izdelave različne nianse, kot tudi različne nianse zaradi naravnega izvora, kot so kožne gube, brazgotine, ugrize, žigi itd