Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Naša spletna stran BLS-House.si je platform, na kateri lahko najdete najširšo ponudbo italijanskega pohištva, ki ga izdeluje več sto proizvajalcev. Kupec lahko izbere prodajalca na spletni strani. S prodajalci pohištva nimamo nikakršnega pravnega razmerja in nismo odgovorni za njihova dejanja. Prodajalci so neodvisne pravne osebe.
Splošni pogoji spletne trgovine pohištva BLS-House.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani BLS-House.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine BLS-House.si. Upravitelj spletne trgovine pohištva BLS-House.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletne trgovine pohištva BLS-House.si kadarkoli. O spremembah splošnih pogojev poslovanja bojo uporabniki obveščeni na spletnih straneh spletne trgovine pohištva BLS-House.si.
Z registracijo oz. izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletne trgovine pohištva BLS-House.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine BLS-House.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Prosimo, upoštevajte, da se zaradi omejitev v fotografiji in razlike v nastavitvah zaslona, barve, prikazane na fotografijah morda ne odražajo v celoti z dejanskim stanjem. Te slike so samo za referenco in ne more služiti kot standardni barvi izdelka.
V izdelkih se uporabljajo naravni materiali in imitacija lesa, tako da so lahko na enem kosu pohištva različni toni in teksture. Možne razlike v tonu in strukturi (letnice, grče) pohištva, tudi na sprednjem delu. Morebitne neskladnosti vzorcev na usnju, kakor tudi debelina usnja nepomeni pomanjkljivosti ali napake in se ne štejejo v garancijo.
Možne razlike v tonu in strukturi na lesenih površinah, kakor tudi lepotne »napake« na usnjih površinah niso napaki, ampak obratno, to dokazuje naraven izvor materiala.
Usnjeni izdelki imajo lahko kot posledico procesa izdelave različne nianse, kot tudi različne nianse zaradi naravnega izvora, kot so kožne gube , brazgotine, ugrize , žigi itd
Kupec
Kupci v spletni trgovini pohištva BLS-House.si so lahko fizične in pravne osebe. Fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Kupec samostojno odda naročilo na spletni strani www.BLS-House.si
Pri naročilu na strani strani kupec vnesi svoje ime, prejimek, elektronski naslov, telefonsko številko in naslov za dostavo. Kupcu ne dovoljenonamesto imena in priimka vnestisvoj psevdonim. Uporabniki jamčijo za skladnost podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa.
Informacijski material o izdelkih prikazani na spletni strani so na voljo samo z referenco. Za podrobnosti o izdelkih se kupec lahko obrne na podporo uporabnikom. Vsakemu naročilu se dodeli identifikacijska številka. Nakup izdelkov in dodatne opreme in storitev, velja plačilo po cenah, določenih določenih prodajalcem.
Postopek naročila velja tako za fizične kot pravne osebe.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci